شاید شما هم تا به حال بارها و بارها واژه برندینگ را شنیده باشید و افرادی را به دنبال ساختن برندینگ شخصی هستند را ملاقات کرده باشید. زمانی که از بازاریابی و برندهای تجاری مختلف صحبت می‌کنیم، در واقع به موفقیت نامی که پشت آن برند قرار گرفته اشاره داریم و اینکه فردی توانسته با پافشاری بر ایده‌ها و دنباله‌گیری‌های خود قدمی در مسیر کارآفرینی بردارد و به موفقیتی نسبی در کسب و کار دست پیدا کند.

امروزه با رشد شبکه‌های اجتماعی و توسعه‌ی محتوا، اهمیت بازاریابی محصول بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است.

برای اینکه بتوانید از بیش از ۱۵۰ ابزار و روش‌ و استراتژی‌‌ فروش برای افزایش سرعت در فروشتان نهایت استفاده را ببرید، کتاب هک فروش را مطالعه کنید.

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.

امضای دیجیتال همانند اثر انگشت بوده در حالی که امضای الکترونیکی، همان شکل اسکن شده امضای واقعی هر فرد است.

استراتژی بازاریابی از بخش‌های مهم توسعه‌‌ی کسب‌وکار است که مانند بسیاری از عناصر دیگر، به بررسی و بهبود مداوم نیاز دارد.

اگر دوست دارید بدانید آمازون چطور به چنین فروشگاه بزرگی تبدیل شده و جف بزوس چه مسیری برای تبدیل به ثروتمندترین فرد دنیا پیموده است، کتاب «فروشگاه همه‌چیز» را بخوانید.

اتحادیه وای‌فای روز گذشته نسل جدید این فناوری را به‌طور رسمی عرضه کرد. وای‌فای ۶ با بهبود عملکرد و تمرکز بر شبکه‌های پرازدحام طراحی شده است.

وای‌فای ۶ جدیدترین استاندارد اتصال بی‌سیم است که بازدهی چشمگیر و امکان اتصال دستگاه‌های بیشتر را درکنار امکانات متعدد دیگر ارائه می‌کند.

 ارز رمزنگاری شده نوعی ارز دیجیتال است که با استفاده از روش های رمزنگاری پیشرفته ای با نام کریپتوگرافی، ایجاد و مدیریت می‌شوند. ارز رمزنگاری شده که در این مقاله به آن ارز دیجیتال می‌گوییم با ایجاد بیت کوین در سال ۲۰۰۹ از مفهوم آکادمیک به یک واقعیت مجازی جهش داشته است. اگرچه بیت کوین در سال های پس از پیدایش خود، علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب کرد، اما در ماه آوریل ۲۰۱۳ بود که توجه رسانه ها و سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. در این تاریخ، قیمت بیت کوین با رشد ۱۰ برابری طی دو ماه به ۲۶۶ دلار رسید.